Glada nyheter! ♥

Hej alla ♥
Det är Daph här! Först, förlåt till Elisabeth och Meja för att jag våldgästade eran klubblogg. Men jag har bra nyheter med mig och är så taggad att jag knappt kan sitta still!
 
 
Jag, Daphne Southwood som tidigare ägde Pink Stars och Metal Fighters ska snart skapa en ny klubb med Amanda Lightfield! Ni vet, Manda, hon som ägde Frost Rainbows och Golden Mules som vi slog ihop klubbarna till! Vi båda vill dock njuta av våran paus ett tag till, men vi har redan börjat planera regler och titlar med mera till våran nya klubb! :D Säger inte mer än så, ni får mejla mig på starstable om ni undrar något!
Förlåt återigen till ägarna & för att jag splittrat klubben, jag hoppas att alla kommer tillbaka till nya klubben och denna gång kör vi på stränga regler och mindre stress. :D
 
HASTA LA VISTA TEAM ♥

Kommentarer
Postat av: Astrid ASSII KUNGEN Queencake

SKOJSIGT :D:D:D

Svar: Vet själv inte om jag ska vara glad eller ledsen..
goldenmules.blogg.se

2013-05-19 @ 20:25:56
URL: http://jorviksqueens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan och välkommen till Golden Mules, Klubben startades kvällen den 1 maj 2013 och ägs av Amanda Lightfield & Esther Lightwater. Detta är en klubb som främst kommer satsa på att man ska trivas och känna de flesta i klubben. Klubben kommer också att köra utan kö, och finns det plats så kommer jag bjuda in dig direkt när du frågar, Detta för att underlätta stressen. Jag hoppas ni som är våra medlemmar kommer att trivas! :)

• Inget spammande i chatten då det bara är störigt för dom andra medlemmarna

• Var aktiv i chatten och på events, det gör klubben roligare

• Kom på minst 1 event i veckan, Annars behöver du inte vara med i klubben! :)

• Inget negativt prat i chatten!

• Inte vara elak eller mobba någon!

• Inte bråka med andra medlemmar!

• Istället för att lämna pågrund av en annan medlem, kontakta Amanda eller Esther

Bryts någon av reglerna så blir det varning, händer det igen så kommer du att kickas utan varning

Kommer du inte på ett event i veckan kommer du att kickas direkt. Ska du iväg på semester och verkligen inte kan så är det en annan femma, säg då bara till oss så löser vi det! :)


Medlem:
Denna titlen har alla som är med i klubben och inte har någon av de titlarna som står under :)

Elev:
Den som håller event på fredagen har denna titeln

Stallflicka:
Håller ordning i chatten och kollar så reglerna följs

Erfaren:
Medhjälpare, Hjälper dom som behöver hjälp :)

Titlarna byts varannat klubbmöte!



Hejsan mitt namn är Amanda Lightfield och jag är ägaren av denna klubben.
Jag är en väldigt glad och random tjej på 16 år som älskar ordet "ost" HAHA! Jag ägde klubben Frost Rainbows som gick väldigt bra till att börja med men slutade i kaos så då skapades GM! Jag har spelat SSO sen 22 juni 2012 om jag minns rätt och för att vara ärlig.. så förstod jag inte vad klubbar innebar förens januari 2013 ;)
Detta blev lite random, men jag hoppas inte det gör något! :D


Hallu, Jag är en tjej på 13 år och är helt klart beroende av Starstable. Jag har vart medlem på Starstable sen sommaren 2012 och har aldrig varit klubbledare eller ägt en klubb innan så detta är något nytt, Vi får hoppas på det bästa ;)